Gratulerer til GoDigitalChina med gjennomføring av suksessfull investeringsrunde.

Etter å ha tredoblet inntektene i 2020 vil kapitalinnsprøytningen fra eksisterende investorer gi selskapet rom til å vokse videre og styrke sin globale tilstedeværelse i forkant av de olympiske leker i Kina. GoDigitalChina har allerede kunder i 19 ulike land og kontorer i Shanghai og Oslo.
GoDigitalChina eier og driver AdChina.io, en AdTech-plattform som lar internasjonale kunder annonsere på digitale medier i Kina. Den engelskspråklige tjenesten når flere enn én milliard kinesere gjennom målrettet annonsering på plattformer som WeChat, Baidu, Tencent, Douyin (TikTok) og LinkedIn med flere.
Å investere i GoDigitalChina har siden starten vært basert på en tro på at selskapet sin unike plattform fyller et gap i markedet som gjør det ekstremt lettvint for deres kunder. For oss er det spennende å være med i utviklingen av et innovativt og raskt voksende selskap som GDC og vi ser frem mot fortsettelsen, sier styreleder Yuhong Jin Hermansen i Herfo.
Les artikkel om dette i Finansavisen.